Статті

Яким повинен бути найкращий інтернет-магазин | Domsporta.com.ua
28.Dec.2015
3 відкликання
4 переглядів
Для інтернет-магазину DomSporta.ua важливо не тільки якість товару, що продається, а й відточений клієнт-сервіс, від якого залежить успіх продажів. Навіть у кризовий час співробітники магазина розвивають і підтримують роботу зі споживачами на високому рівні. Тому DomSporta.ua по праву вважається кращим інтернет-магазином, орієнтованим на клієнта. Як зазначає Валентин Швидкий, керівник інтернет-магазину DomSporta.ua, виступаючи на бізнес-сніданку Hochuza, грамотний менеджер повинен конструктивно вести діалог зі споживачем і «бути компетентним у всіхгрупах товарів, що продаються ». Уважність і доброзичливість - важливі якості, якими повинен володіти професійний консультант інтернет-магазину. Чи не «впарювати» товар, а продавати, як собі, - цим правилом керуються менеджери DomSporta.ua. А якщо покупець не може отримати потрібний товар, можливість запропонувати альтернативу, яка відповідала б запитам споживача, високо цінується, якщо інтернет-магазин претендує на звання кращого. Детальніше про виступ керівника інтернет-магазину DomSporta.ua читайтетут.