Повернення товару
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення товару фізичною особою
Здійснити
повернення товару можна протягом 14 календарних днів, не враховуючи дня
покупки, за таких умов:
·
товар не був у
експлуатації;
·
збережені всі пломби та
ярлики;
·
не порушена цілісність
комплекту та упаковки товару;
·
збережений гарантійний
талон і документ, який підтверджує оплату;
·
виріб не належить до
переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню відповідно
до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172.
Повернення товару суб'єктом господарської діяльності (юридична особа / ФО-П)
Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи-підприємця
(ФО-П) можливе в центрі видачі замовлень Продавця або дистанційно через Транспортну
компанію.
Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без
ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а
також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для
повернення товару юридична особа або ФО-П має надати:
·
накладну на повернення
товару, виписану поточною датою, із зазначенням її реєстраційного номеру;
·
письмову заяву на
повернення грошових коштів;
·
копію видаткової накладної;
·
належної якості товар, що
повертається.
У накладній на повернення товару має бути зазначено
інформацію про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому повертається
товар. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та
вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Повернення товару через транспортну компанію можливе тільки
після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку
продавця.
Продавець, що приймає товар на повернення, залишає за собою
право перевірити його на цілісність та якість, а також у разі наявності
пошкоджень, ознак користування товаром або невірно наданих документів на
повернення товару - відмовити у поверненні.
Повернення товару протягом строку дії гарантії
Повернути
товар протягом строку дії гарантії можливо за таких умов:
·
наявність документа від
уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним
(товар неналежної якості);
·
збережено гарантійний
талон і документ, що підтверджує оплату;
·
не порушена цілісність
комплекту товару.