Повернення товару
yearsOfCompany

11 років
на ринку України

Повернення товару

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

Повернення товару фізичною особою

Здійснити повернення товару можна протягом 14 календарних днів, не враховуючи дня покупки, за таких умов:

·                товар не був у експлуатації;

·                збережені всі пломби та ярлики;

·                не порушена цілісність комплекту та упаковки товару;

·                збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;

·                виріб не належить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172.

Повернення товару суб'єктом господарської діяльності (юридична особа / ФО-П)

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи-підприємця (ФО-П) можливе в центрі видачі замовлень Продавця або дистанційно через Транспортну компанію.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФО-П має надати:

·                накладну на повернення товару, виписану поточною датою, із зазначенням її реєстраційного номеру;

·                письмову заяву на повернення грошових коштів;

·                копію видаткової накладної;

·                належної якості товар, що повертається.

У накладній на повернення товару має бути зазначено інформацію про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому повертається товар. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Повернення товару через транспортну компанію можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця.

Продавець, що приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також у разі наявності пошкоджень, ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення товару - відмовити у поверненні.

Повернення товару протягом строку дії гарантії

Повернути товар протягом строку дії гарантії можливо за таких умов:

·                наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);

·                збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;

·                не порушена цілісність комплекту товару.